esmaspäev, 9. mai 2011

Hapuoblikasupp ehk parim supp maailmas



Igal kevadel ootan ma aega, mil esimesed oblikad kasvama hakkavad. Ma lihtsalt ei suuda ära oodata, millal saaks minna peenramaale neid supi jaoks korjama. Naljakas on mõelda, et selle supi avastasin ma alles mõned aastad tagasi ja seda tänu heale sõbrannele Gexile:), kellelt ma selle retsepti sain. Sellel retseptil pole erilis koguseid, panen kõike maitse järgi.

Retsept:

hapukoor

puljong kontidest

hapuoblikad

porgand

sibul

kõvaks keedetud munad

riis

kartul



Keeda puljong. Tükelda porgand ja sibul ning pane puljongisse keema. Lisa riis. Keeda peaaegu pehmeks. Lisa tükeldatud kartulid, keeda mõni minut ning seejärel lisa hakitud hapuoblikad. Keeda kuniks kõik on pehme. Maitsesta soola ja vajadusel pipraga. Kõige lõpus lisa hakitud munad ja kontidelt eemaldatud liha. Soovi korral serveeri hapukoorega. Mina armastan ilma.



Head isu!!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar